
„Stała Obsługa Serwisowa” (tzw. umowa serwisowa)
Wykonywane są jeden do czterech przeglądów w roku, w terminach wcześniej uzgodnionych i potwierdzonych z Klientem. Częstotliwość przeglądów może zostać zwiększona w zależności od specyfiki danej instalacji.
W ramach “Stałej Obsługi Serwisowej” oferujemy następujące usługi dodatkowe:
- „Gorąca linia" - usługa polegająca na telefonicznej pomocy w usuwaniu sytuacji awaryjnych na instalacjach objętych obsługą. Usługa świadczona 24h;
- „Interwencja serwisowa” - usługa polegająca na podjęciu działań zmierzających do usunięciu awarii instalacji, określeniu przyczyn awarii i ewentualnych potrzeb materiałowych. Czas reakcji do 24 godzin od zgłoszenia;
- Monitoring Ciągły - w oparciu o skonfigurowane łącze internetowe istnieje zdalna możliwość podglądu i zmiany parametrów instalacji. Dostęp do danych posiada w tym przypadku jedynie uprawniony pracownik działu technicznego lub serwisu firmy.
„Standardowa” - usługa serwisowa wykonywana na podstawie jednorazowego zamówienia od Zleceniodawcy.
W ramach
„standardowej” usługi serwisowej wykonywane są czynności kontrolne, pomiarowe, obsługowe, wymiany części eksploatacyjnych.
Każdorazowo wykonywana jest szczegółowa wycena usługi w zależności od specyfikacji instalacji i zakresu czynności do wykonania.
Realizacja usługi odbywa się zgodnie z harmonogramem realizacji usług w firmie Bart Sp. z o. o. i ustaleniami z Klientem.